Eric-Jan Vis commercieel directeur NPB Media
29-07-2016 09:04:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 12101 | Tags:

Eric-Jan Vis (53) wordt commercieel directeur bij NPB Media. NPB, Nationaal Publiciteits Bureau, is een van de grootste buitenreclame-exploitanten in Nederland en werd recent onderdeel van de Scheybeeck Groep.    

Eerder deze week werd bekend dat Peter Paul Blommers, ex-Cheel, ex-Ogily & Mather, ex-TBWA\Direct Company en voorzitter van de Esprix Awards, CEO wordt van NPB Media.

Eric-Jan Vis: "Ik ben er trots op om door iemand als Peter Paul Blommers voor deze functie te worden gevraagd. Ik herken in hem de tomeloze energie en liefde voor het vak die ik zelf ook voel. Dit is een uitdagende functie. Bij NPB Media gaat de komende tijd veel gebeuren en ik kijk ernaar uit om onderdeel van deze dynamiek te zijn. Ik kijk de toekomst vol vertrouwen tegemoet."

Eric-Jan Vis zal zowel het binnendienst als buitendienst salesteam aansturen.

Peter Paul Blommers: "Ik ben erg blij met de komst van Eric-Jan Vis, een zeer ervaren sales professional met een lange, prachtige staat van dienst en een enorm netwerk. Wij kennen elkaar al vele jaren en ik zie uit naar onze samenwerking."

Eric-Jan Vis komt van BBP Media, waar hij als commercieel manager werkte voor MarketingTribune en ShopperMarketing. Eerder werkte hij voor Adformatie Groep.

NPB Media exploiteert het meest fijnmazige outdoor netwerk van Nederland met ruim 19.800 reclamevlakken in 170 gemeenten. NPB Media heeft kantoren in Haarlem en Alblasserdam.

www.n-p-b.nl




Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie