Eric-Jan Vis keert terug bij BBP Media
22-12-2016 13:53:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 4458 | Tags:

Eric-Jan Vis komt per 1 januari 2017 terug als commercieel manager bij uitgeverij BBP Media, uitgever van MarketingTribune, Twinkle en CustomerFirst in Woerden. Hij was de afgelopen vijf maanden commercieel directeur bij NPB Media in Haarlem. Dit bleek niet helemaal te voldoen aan de wederzijdse verwachtingen.

Eric-Jan Vis: "Peter-Paul Blommers, ceo van NPB Media, en ik gaan als vrienden uit elkaar."

Eric-Jan Vis krijgt bij BBP Media dezelfde verantwoordelijkheden als voor zijn vertrek. Vis gaat zich wederom bezighouden met de on- en offline commerciële exploitatie van de multimediaplatforms MarketingTribune en Shopper Marketing Update en aanverwante events. Vis heeft een ruime staat van dienst in het commerciële veld en werkte ruim 21 jaar voor Kluwer - Adformatie Groep - waarvan een groot deel als commercieel directeur.

Eric-Jan Vis: "Ik miste de karakteristieke dynamiek van reclamewereld. Mijn doelstelling blijft onverkort om partijen bij elkaar te brengen en het beste uit een partnership te halen. Daar ga ik me bij BBP Media opnieuw voor de volle honderd procent inzetten in 2017. Ik voel me in deze branche nu eenmaal als een vis in het water."

CEO BBP Media, Paul Petermeijer, toont zich opgetogen over de terugkeer van Vis. "Eric-Jan is en blijft een belangrijke spil in het commerciële speelveld in marketing en reclame. Hij is gepokt en gemazeld en weet als geen ander voor beide partijen commerciële meerwaarde te creëren. We zijn dan ook blij met zijn terugkomst."

www.marketingtribune.nl
www.bbp.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie