Europcar kiest voor Winkelman en Van Hessen
18-07-2017 11:16:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2768 | Tags:

Europcar Nederland is een samenwerking aangegaan met Winkelman en Van Hessen. In de campagne heeft het internationale thema Moving your way een lokale invulling gekregen: Kies je eigen weg. Europcar brengt je verder.

Martijn Hanekroot, algemeen directeur van Europcar Nederland: “We willen iedereen het gevoel van vrijheid laten ervaren dat onze service met zich meebrengt. We weten dat steeds meer jonge volwassenen die in de stad wonen, geen eigen auto hebben en die ook helemaal niet willen. Tegelijkertijd hebben ze wél de behoefte om er af en toe op uit te trekken. Een huurauto kan voor die mensen precies de goede oplossing zijn.”

Erik Graadt van Roggen, directeur-partner bij Winkelman en Van Hessen: “Invloedrijke bloggers en YouTubers kunnen kosteloos een huurauto van Europcar meekrijgen om een museum of festival te bezoeken, of zelfs om een weekendje weg te gaan. Wat veel mensen niet weten, is dat ze kunnen kiezen uit een heel breed assortiment. Naast de bekende modellen kun je ook een hybride Toyota huren, een cabriolet of een gave Range Rover Evoque. We merken dat veel influencers op een hele leuke en natuurlijke manier aandacht willen geven aan hun huurervaring.”

Het bureau mag ook het socialmediabeleid van de autoverhuurder helpen verbeteren, nieuwe partnerships initiëren en advertenties en radiocommercials maken. Winkelman en Van Hessen schakelde Coen Zuijdervliet (art) en Bas Jongerling (copy) in voor de creatieve vertaling van de gekozen strategie.

www.wenvh.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie