FCB Amsterdam en ontwerper Tony Cohen aan de slag voor NIVEA
06-06-2017 12:22:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2635 | Tags:

FCB Amsterdam ontwierp in samenwerking met ontwerper Tony Cohen de reversible black & white dress. De jurk, met een waarde van 399 euro, kan binnenstebuiten gedragen worden.

NIVEA sponsort ook dit jaar de show van Tony Cohen tijdens de Amsterdam Fashion Week. Dit jaar is die samenwerking intensiever geworden, met onder andere de ontwikkeling van het jurkje. In aanloop naar het event wordt de reversible black & white dress gelanceerd samen met een online film waarin Kim Feenstra het jurkje introduceert. Tegelijkertijd loopt er een campagne via NIVEA's socialmediakanalen.

De reversible black & white dress heeft een oplage van 150 stuks en is te winnen bij Etos na aankoop van twee NIVEA-actieproducten. FCB Amsterdam is verantwoordelijk voor concept, ontwerp en productie. 

Credits:
Klant: NIVEA (Beiersdorf) | Verantwoordelijk bij klant: Sophie Plender - Janse, Annemieke Poot, Tim Maas | Bureau: FCB Amsterdam | Concept: Viet Ta Trong, Wouter Kampman, Rolf Bais | Creative Directors: Dimitri Hubregtse, Michael Kouwenhoven | CCO: Massimo van der Plas | Strategie: Micky Geesink | Account: Benno van der Helm, Netteke Bak, Gemma van Riet | Productiebedrijf: Made.For.Digital | Director: Tom Titulaer | D.O.P: Thomas van Krugten | Producer: Patrick Katuk | Edit: Made.For.Digital | Grading: The Lodge | Sound: Soundcircus

www.fcb-amsterdam.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie