GANDA verzorgt introductiecampagne easyEnergy
04-04-2017 15:30:54 | Door: Katja Brokke | hits: 4877 | Tags:

Energiemaatschappij easyEnergy kiest digital creative agency GANDA als strategisch digital partner. EasyEnergy komt op de markt onder de vlag van de easy family of brands, bekend van onder andere easyJet.

EasyEnergy levert stroom en gas tegen handelsprijzen. De leverancier maakt hiervoor gebruik van de slimme energiemeter, waarover steeds meer Nederlandse huishoudens beschikken. Consumenten betalen alleen wat er daadwerkelijk wordt verbruikt en rekenen af voor het dan geldende handelstarief, zonder enige opslag.

Focus op online

In lijn met de dienstverlening van easyEnergy, die online als speerpunt hanteert, maakt de campagne hoofdzakelijk gebruik van online middelen om de doelgroep te bereiken. Vanaf de start draait een bannercampagne met ondersteuning van pr, SEA en social advertising om een zo hoog mogelijk bereik te genereren.

Raymond van Eck, CCO van easyEnergy: “Wij hebben voor GANDA gekozen omdat zij al jaren frontrunner zijn op het gebied van creatieve online marketing. Bij easyEnergy willen we onze commerciële middelen zo effectief mogelijk inzetten met een maximaal bereik."

www.ganda.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie