HP/De Stijl richt zich op vrouwen
06-07-2017 18:31:00 | Door: Max Vlugt | hits: 5134 | Tags:

Vrouwen veroveren steeds vaker belangrijke maatschappelijke posities. Ze hebben doorgaans een grote emotionele intelligentie en een fijn gevoel voor humor. En ze houden van lezen. Naast de mannelijke lezers, de perfecte doelgroep van HP/De Tijd: ze maken immers steeds vaker deel uit van de groep van opinieleiders in dit land. Daarom verschijnt op 7 juli het eerste nummer van HP/De Stijl: een speciale uitgave vooral voor haar door de makers van HP/De Tijd.

HP/De Stijl is opiniërend, toegankelijk, gevoelig, trendsettend en onderhoudend. Stijlvol, elegant geschreven en cultureel verantwoord. In stijl en op zijn HP/De Tijds: vol met spraakmakende interviews, verrassende reportages en boeiende essays.

Onder meer in HP/De Stijl-nummer 01

De vrouw (40+) als sekssymbool: met Brigitte Trogneux als Franse presidentsvrouw signaleren we een nieuwe (nationale en internationale) trend. De oudere vrouw blijkt in trek bij de jongere man. Een hartstochtelijk en vlammend (zo niet een tikkeltje provocatief) betoog van ervaringsdeskundige Stella Bergsma.

Leven als een beest: wetenschapper Charles Foster wilde weten hoe het is om een dier te zijn. Dus probeerde hij het uit en leefde maandenlang als Das, Otter, Vos, Edelhert en Gierzwaluw. HP/De Stijl sprak hem over zijn waanzinnige avonturen.

Het gigantische succes van Linda: een swingende reportage aan de hand van de tweede editie van Linda’s Zomerweek jongstleden 10 en 11 juni. HP/De Stijl was erbij en doet op hilarische wijze verslag.

Benjamin Herman: is, behalve sexy, een van de bekendste jazzmuzikanten van Nederland. Topinterviewster Nathalie Huigsloot zocht de bijna vijftigjarige saxofonist thuis op voor een openhartig gesprek.

Upcycling: nee, het heeft niets met fietsen te maken. Dit artikel gaat over upcycling, een sterk groeiende beweging in de designwereld waarbij afval gebruikt wordt om spullen van te maken. Om je vingers bij af te likken, zo mooi. Een intrigerende reportage over een nieuw – en milieubewust – fenomeen.

Kajsa Ollongren (D66) is het feminisme voorbij. Ze heeft haar vrouw-zijn nooit als een obstakel ervaren.

HP/De Stijl 01 verschijnt 7 juli 2017, 64 pagina’s, los voor € 2,95 en in pakket samen met het zomernummer van HP/De Tijd.

www.hpdetijd.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie