Havas Lemz maakt campagne Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij
27-06-2017 11:45:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2089 | Tags:

Het is weer zomer en dat betekent dat er weer regelmatig reddingboten zullen worden opgeroepen om mensen te redden. Om de vrijwilligers bij het zoekwerk naar drenkelingen te helpen, wil de Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij (KNRM) zeehonden opleiden. En daarom hebben ze de hulp ingeroepen van hondenkenner Martin Gaus.

In het online filmpje geeft Gaus aan dat ie vereerd is met de uitdaging en dat het ook logisch is dat ze bij hem uitkomen. Immers: “Al jaren krijg ik van alles voor elkaar bij honden, dus moet dat ook lukken met zeehonden.” Om deze wilde beesten te trainen schiet uiteindelijk ook de kennis van Gaus tekort. Dus de conclusie is: mensen redden blijft mensenwerk.

Met de campagne wil de KNRM steun werven voor haar 1300 vrijwilligers, die elk jaar meer dan 3800 drenkelingen uit het water vissen. Het idee komt uit de koker van Havas Lemz.

Credits:
Bureau: Havas Lemz | Opdrachtgever: KNRM | Verantwoordelijk bij KNRM: Jolan van den Broek | Regisseur: Huub Lensvelt | Productiemaatschappij: Doogle | D.O.P: Karim Jobe

www.havaslemz.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie