Head Office NL lanceert relatiemagazine GO TOYOTA
12-05-2017 18:20:00 | Door: Max Vlugt | hits: 3505 | Tags:

Met de komst van de nieuwe, spraakmakende Toyota C-HR is het overduidelijk: bescheidenheid is passé bij Toyota. Beleving – loud & proud – staat centraal, ook in het vernieuwde relatiemagazine GO TOYOTA. Het nieuwe magazine wordt gemaakt door Head Office NL en ligt sinds 5 mei bij meer dan 200.000 Toyota-rijders in Nederland.

Wereldmerk Toyota scoort de hoogste klanttevredenheid en is kampioen betrouwbaarheid. Met de introductie van de Toyota C-HR voor een nieuwe, jonge doelgroep voegt het merk daar de wow-factor aan toe. Toyota gaat loud & proud. Bij die nieuwe koers past een nieuw magazine: GO TOYOTA dat in samenwerking met Toyota-importeur Louwman & Parqui werd ontwikkeld en geproduceerd door content marketing specialist Head Office NL.

Willem Verschuur, General Manager Marketing bij Toyota-importeur Louwman & Parqui: "We hebben Head Office NL gevraagd een nieuw concept te ontwikkelen voor onze voormalige titel My Toyota, omdat we al 12 jaar samenwerken. Zij kennen ons merk en begrijpen waar we naar toe gaan. Head Office blaast leven in onze thema's: mobiliteit, innovatie, duurzaamheid, kwaliteit, veiligheid en service. Die thema's komen uitgebreid aan bod in het 60 pagina's tellende GO TOYOTA."

Farah van der Zijden, Business Unit Manager Head Office NL: "We zijn altijd op zoek naar relevante content voor onze opdrachtgevers en we blijven die content evalueren. Het laatste onafhankelijke lezersonderzoek van MetrixLab, waarin My Toyota werd beoordeeld met een 8,4, liet zien dat we boven benchmark scoorden. De uitdaging met GO TOYOTA: de bestaande doelgroep blijven aanspreken, maar ook een nieuwe doelgroep verleiden met verrassende content."

Go Further, Go Together, Go Different!

Samen met Toyota formuleerde Head Office NL drie uitgangspunten voor GO TOYOTA. Go Further geeft aan dat Toyota verder gaat dan andere automerken: op het gebied van innovatie, techniek en klanttevredenheid. Go Together staat voor de verantwoordelijkheid die Toyota neemt voor de toekomst van mobiliteit en de zorg voor onze planeet. Go Different sluit aan op de Toyota-slogan: always a better way. Ontdek en durf buiten de gebaande paden te gaan!

Art Director Lieke Jonker en Content Director Annemarie Veen van Head Office zijn verantwoordelijk voor vorm en inhoud van het nieuwe magazine. Zij vertaalden Go Further, Go Together en Go Different in een frisse vormgeving met aantrekkelijke content: lifestyle, roadtrips, interviews en achtergrondverhalen over onder meer de (toekomstige) modellen en de heritage van Toyota.