Het Parool daagt adverteerders uit met Best Designed Advertisement Contest
29-06-2017 19:46:00 | Door: Max Vlugt | hits: 2459 | Tags:

Het Parool is uitgeroepen tot ‘Best Designed Newspaper of the World’. De redactie is trots op deze onderscheiding, de 'Oscar' van de krantenwereld. Om deze loftuiting te vieren, roept Het Parool adverteerders op extra mooie advertenties te maken. In de mooiste krant van de wereld staan immers de mooiste advertenties.

Met de ‘Best Designed Advertisement Contest’ daagt Het Parool adverteerders uit hun meest creatieve en verleidelijke advertentie in te sturen. De uiting moet een duidelijke signatuur van de adverteerder dragen. De inzendingen worden beoordeeld door een vakjury, met als voorzitter Ronald Ockhuysen, hoofdredacteur van Het Parool. De jury focust op kenmerken als creativiteit, mate van impact, onderscheidenheid en gebruik van kleur en lettertype.

De meest creatieve adverteerder wint een unieke prijs: de 'Home-Paper-Take-Over'. Oftewel: alle advertentieposities op één dag in Het Parool, met een waarde van meer dan 80.000 euro. De winnaar neemt dus één dag Het Parool volledig over. Deze winnaarseditie van de krant verschijnt op 2 oktober 2017.

parool.nl/adcontest

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie