Initiative Tomorrow ontwikkelt concept dat verboden zou moeten worden
07-09-2017 12:35:00 | Door: Marianna Beets | hits: 5514 | Tags:

Compleet in de ban zijn van een snoepje? Het kan bij Autodrop. Autodrop is namelijk zo absurd lekker, dat je er alles aan doet om van de snoepjes te kunnen genieten. Op basis van deze gedachtegang bedacht Initiative Tomorrow de strategie en het concept voor de nieuwe Autodrop-campagne: Dropdolheid.

Ivo Brand, Marketing Manager Autodrop: “Wekelijks krijgen wij de gekste foto’s of reacties binnen van consumenten. Zij beleven echt ons merk. Dit consumenteninzicht hebben we gebruikt voor deze nieuwe communicatiecampagne. Uiteraard is ook de campagne zelf typisch Autodrop: net even anders.”

Wat is dat nou precies, Dropdolheid?

Je bent zo gek van Autodrop, dat je voor of tijdens het genieten en zélfs wanneer Autodrop op is, jezelf vergrijpt aan alles wat ook maar enigszins te maken heeft met auto's. Geen doosje Autodrop of auto is meer veilig!

Autodrop zou Autodrop niet zijn als ook de campagne zelf anders is dan gebruikelijk. Hiermee verwacht het merk op te vallen in het drukke reclamelandschap en veel impact te genereren. De campagne wordt via TV billboarding, Radio en Social uitgerold.

Jasper Admiraal, Director Business Development bij Initiative Tomorrow: “We zijn heel trots op deze samenwerking met Autodrop, waarin we zowel onze creatieve als media kennis hebben ingezet om de essentie in de relatief korte uitingen, zo krachtig mogelijk over te brengen.”

Credits

Autodrop: Janna van Dorst, Ivo Brand | Bureau: Initiative Tomorrow | Account: Linda van Geffen | Concept: Chris Römer, Arthur Schotsborg | Productie: Lukkien | Regisseur: Remco Veenbrink | Social: Jantine Agterhuis, Fabian de Vries

www.initiative.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie