JCDecaux introduceert Total View Veerpont in Amsterdam
08-08-2017 13:09:18 | Door: Katja Brokke | hits: 3107 | Tags:

JCDecaux introduceert vervoersreclame te water: adverteerders kunnen vanaf nu de veerpont van openbaarvervoerbedrijf GVB tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Noord inzetten voor een volledige bestickering. De buitenreclame-exploitant en het ov-bedrijf tillen hiermee hun overeenkomst naar een volgend niveau. De twee partijen werken reeds samen op het gebied van trambestickering in Amsterdam.

Bart de Vries, commercieel directeur van JCDecaux Nederland: “Dit is een ontzettend mooie uitbreiding van ons Amsterdamse media-aanbod. Een groot deel van de inwoners van de stad woont in Noord en maakt dagelijks meerdere keren gebruik van dit traject. Bovendien vinden in dit stadsdeel ook steeds meer culturele activiteiten plaats. De campagnes hebben vanwege hun afwijkende vorm een enorm verrassingseffect en daarmee verwachten we een flinke impact. Dagelijks gebruiken zo’n 55.000 mensen de pont, die allemaal hun blik op het vaartuig richten als hij eraan komt. Dit mediumtype biedt adverteerders een fantastische mogelijkheid om abri-campagnes uit te breiden en reizigers die onderweg naar de pont affiches tegenkomen nogmaals aan te spreken met een enorme uiting.“

De Total View Veerpont tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Noord is een pilot tot april 2018 en te boeken in campagnes van acht weken.

www.jcdecaux.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie