KesselsKramer en Poort80 ontwikkelen positionering, huisstijl en website Van Lanschot Kempen
19-07-2017 14:21:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2711 | Tags:

Sinds kort is Van Lanschot Kempen de nieuwe naam voor de moeder van de merken Van Lanschot, Kempen en Evi. Eerder ontwikkelde KesselsKramer al een nieuwe positionering en huisstijl voor Kempen, nu is dit dus ook voor moederbedrijf Van Lanschot Kempen het geval. De nieuwe website werd in samenwerking met Poort80 ontwikkeld.  

Op basis van de positionering Gespecialiseerd in de toekomst sinds 1737, heeft KesselsKramer samen met fotograaf Bert Teunnisen een serie beelden ontwikkeld die te zien is op onder andere de nieuwe website, in on- en offline uitingen, het jaarverslag en in interne communicatie. De beelden symboliseren Van Lanschot Kempen’s reflectie op de toekomst op basis van eeuwenlange ervaring. Voor de beelden heeft Bert Teunissen met een levensgrote spiegel in de vorm van het nieuwe beeldmerk een tour door verschillende landen gemaakt, op zoek naar geschikte locaties.

De nieuw ontwikkelde huisstijl bouwt op natuurlijke wijze voort op de oude, daarmee de lange historie van de oudste onafhankelijk bank van Nederland respecterend. Het nieuwe beeldmerk fungeert bovendien als kwaliteitszegel voor de individuele merken Van Lanschot, Kempen en Evi.

www.kesselskramer.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie