Kult&Ace zet vol in op millennials
11-05-2017 15:49:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2619 | Tags:

Kult&Ace Marketing PR gaat voortaan verder onder de naam Kult&Ace Millennial Consultancy. Het pr-bureau breidt haar expertise uit en wordt een full-service bureau voor merken die zich aan millennials willen verbinden.
 
Kult&Ace helpt merken als PUMA, Hennessy en Jägermeister om millennials te bereiken via marketing-pr en influencermarketing. Vanaf vandaag gaat het bureau een stap verder en breidt zij haar dienstenpakket uit met de takken research en brand strategy.

Melanie Bosveld, oprichter van Kult&Ace: “Het opzetten van een mooi event of het aanhaken van influencers is niet voldoende om een consequente verbinding aan te gaan met de doelgroep. Kult&Ace gaat nu verder dan dat: vanuit onze focus op millennials creëren we een solide brand strategy aan de hand van ervaring en insights. Via (trend)research en focusgroepen genereren we waardevolle feedback op producten, diensten en campagnes. Pas dan heb je een basis om je product, dienst of merk optimaal neer te zetten en zo een duurzame connectie te maken met je doelgroep. Dit doen we het liefst via een synergetische mix van marketing pr, influencermarketing en media-inkoop, waarbij we verantwoordelijk zijn voor zowel strategie, concept, uitvoering als constante monitoring. Dat laatste is erg belangrijk voor het optimaliseren van de campagnes en de uiteindelijke ROI.”

www.kultandace.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie