L’Oréal eerste adverteerder op datingapp Happn
23-08-2017 12:28:00 | Door: Katja Brokke | hits: 5515 | Tags:

Zenith heeft in samenwerking met McCann Amsterdam een samenwerking opgezet tussen L’Oréal Nederland en datingapp Happn. Dit is de allereerste keer dat een adverteerder in Nederland Happn implementeert in hun brand strategie.

Flirty Look

Happn is een dating-app die zich richt op het matchen van gebruikers die op dezelfde locatie zijn geweest. Flirten heeft op deze app de focus, net als de nieuwste mascara van L’Oreal Paris Mega Volume Miss Baby Roll. Om deze flirty look kracht bij te zetten zijn Zenith en McCann Amsterdam op zoek gegaan naar een nieuw en impactvol medium dat binnen dit concept valt. Flirten anno 2017 doet men via datingapps en daarom was de match voor deze campagne snel gemaakt.

Tale Meester, strateeg bij Zenit: “De doelgroep voor deze campagne bestaat uit jonge vrouwen die op zoek zijn naar een flirty look. Met de naam, Miss Baby Roll, heb je al een personalisatie die kan worden ingezet op Happn. Zo hebben wij, in samenwerking met McCann Amsterdam, een profiel om het product gebouwd. Zo kwam Miss Baby Roll op Happn. Zij deelt haar geheimen met vrouwen op Happn en legt uit hoe je het beste een flirty look kan realiseren.”

Anouk Lokhorst, business leader cosmetics van L’Oréal Nederland: “De Mega Volume Miss Baby Roll-lancering is één van de grootse mascaracampagnes voor 2017 van L’Oréal Paris. We zien dat de mascaramarkt de laatste jaren stagneert en als merk is het daarom belangrijk om zowel in productontwikkeling als in communicatieuitingen vernieuwend voor de doelgroep te zijn. Wij zijn trots om als eerste adverteerder in Nederland een samenwerking op te mogen zetten met Happn en verwachten een impactvolle campagne uit te rollen die een positief sentiment oproept bij de gebruikers.”

www.zenithmedia.nl
www.mccann.nl
www.happn.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie