Marianne van Soomeren naar 3MO
02-10-2017 08:50:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 2322 | Tags:

Marianne van Soomeren wordt consultant bij 3MO. Zij is communicatie- en mediastrateeg met kennis van zowel digitale als traditionele media. Ze heeft jarenlange ervaring als mediastrateeg bij reclamebureaus (DDB, Publicis) en mediabureaus (MEC, Starcom, BPN/Initiative) en heeft gewerkt voor adverteerders zoals Achmea, Volkswagen en Heineken. De laatste jaren was zij senior mediamanager bij VodafoneZiggo en mediamanager a.i. bij MediaMarkt.

Marianne van Soomeren: "3MO is precies wat ik zoek. Het combineert ondernemerschap, mooie uitdagende opdrachten en een goed team om mee samen te werken".

3MO partners Huib Bouma, Aranka Staijen en Ivonne Boumeester: “Marianne is een resultaatgerichte vakvrouw met passie voor het media vak. Zij is bedreven in het maken van customer journeys en het vertalen van een merk- en communicatiestrategie naar een effectieve media-aanpak waarbij onorthodoxe oplossingen niet worden geschuwd. We zien een toenemende behoefte bij klanten aan onafhankelijk advies op gebied van communicatie en mediastrategie, inzet en effectiviteit. Marianne heeft haar sporen op dit gebied zowel aan bureau als aan klantzijde ruimschoots verdiend. Ze kent de bureauwereld goed en is een welkome aanvulling voor de creatieve- en mediabureau pitches die 3MO regelmatig begeleidt en de mediamanagement rollen die we invullen. Daarnaast is Marianne gewoon een erg leuke collega waar we graag mee samenwerken. ”

3MO biedt adverteerders onafhankelijke expertise bij het organiseren, regisseren en optimaliseren van marketing, communicatie en media-investeringen.

Marianne van Soomeren blijft als columnist verbonden aan het Nederlands MediaNetwerk.

www.3mo.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie