Mariska Kloezen Managing Director Cheil Amsterdam
08-05-2017 10:55:55 | Door: Katja Brokke | hits: 2718 | Tags:

Cheil Amsterdam heeft Jeff Dunlap aangenomen als Digital Director en voormalig Business Director Mariska Kloezen benoemt tot Managing Director. Dunlap versterkt met zijn marketingervaring het senior management van het bureau en is in zijn rol eindverantwoordelijke voor de digitale afdeling van Cheil Amsterdam. Kloezen gaat zich focussen op het verder uitbouwen van het bureau.

Na twee jaar bij Cheil Amsterdam te hebben gewerkt als Business Director, is Kloezen nu aangewezen als Managing Director.

Kloezen: “Het afgelopen jaar hebben we fors geïnvesteerd in creatief- en digitaal talent, we zijn nu klaar om de al aanwezige potentie van het bureau tot volle wasdom te brengen. Cheil Amsterdam blinkt uit in haar kennis in technologie, data en retail; de combinatie met het juiste creatieve talent belooft prachtig werk. We kunnen niet wachten om dit aan de wereld te laten zien.”

Dunlap heeft de afgelopen tien jaar onder andere bij Havas Worldwide en KINGSDAY gewerkt aan internationale projecten en campagnes voor klanten als Volvo, JP Morgan Chase, Kraft en Mazda. Vlak voor zijn overstap naar Cheil Amsterdam was hij Head of Campaign Management bij Staples Europe.

Dunlap: “Wat me het meest aanspreekt in Cheil Amsterdam is de manier waarop het interne data & analytics-team inzichten aan het licht brengt, waar de creatieve afdeling vervolgens mee aan slag gaat. Deze manier van werken brengt de beste, meest onverwachte ideeën voort, en is daarom voor beide partijen ontzettend lonend. Ik kijk er naar uit om, samen met het team, deze kracht verder te ontwikkelen om zo nog effectiever werk te maken voor onze klanten."

www.cheil.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie