Maxus+Helder en MEC worden WAVEMAKER
06-09-2017 11:38:00 | Door: Marianna Beets | hits: 3729 | Tags:

De naam van het nieuwe media-, content- en technologiebureau, dat wordt gecreëerd door de wereldwijde samenvoeging van Maxus en MEC, is WAVEMAKER.

Gedreven door de ambitie om het meest onderscheidende en gewaardeerde media-, content- en technologiebureau in de wereld te zijn, is alles er bij WAVEMAKER op gericht een leidende rol te vervullen en het verschil te maken voor onze opdrachtgevers. Verbonden door de unieke Purchase Journey Approach, helpt WAVEMAKER opdrachtgevers bij het vertalen van doelgroep gedrag en inzichten naar slimme beslissingen.

Het merk, tezamen met de nieuwe visual identity, zal in ieder land live gaan zodra de fusie is afgerond. WAVEMAKER zal dan met 139 kantoren operationeel zijn in 90 landen met 8500 werknemers.

Edward Knol, ceo Maxus+Helder: “WAVEMAKER manifesteert zich als nieuw wereldwijd bureau met een krachtige propositie voor zowel haar klanten als medewerkers. Er spreekt een grote dosis ambitie uit met een waanzinnig helder en toekomstgericht productaanbod.”

Isabelle Dacz, ceo MEC: “Ik ben er trots op dat de naam van MEC’s huidige content label is omarmd als overkoepelende naam van ons nieuwe bedrijf. De naam WAVEMAKER belichaamt namelijk alles wat we willen dat ons nieuwe bureau voor zal staan: een marktvernieuwer, dynamisch, ondernemend en vooroplopend in integratie tussen media, content en technologie.”

Eric Kramer, ceo GroupM: “WAVEMAKER is meer dan de samenvoeging van het allerbeste van Maxus+Helder en MEC. Het maakt duidelijk dat we een ambitieuze keuze durven te maken om een nieuwe powerhouse bureau propositie neer te zetten ten behoeve van onze klanten. Isabelle en Edward met hun WAVEMAKER team hebben de volledige support van de schaal, middelen en expertise van GroupM.”

www.groupm.com    
www.mec-wavemaker.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie