[MediaBelofte 2018] Antoinette Hoes over mediatalent...
03-10-2017 06:22:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 6465 | Tags:

Dit jaar wordt voor de derde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.

De feestelijke huldiging zal zijn tijdens het DeMedia100 Diner op woensdag 6 december in Amsterdam.

1500 professionals in media en marketingcommunicatie kiezen de MediaBelofte 2018 uit een lijst met 10 genomineerden. Iedereen mag mediatalenten voordragen voor een nominatie.

Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Het woord is aan Antoinette Hoes, die binnen kort aan de slag gaat bij DDB Berlin.

 

Ashlee Janelle Danso | Ashleejanelle.com

Met meer dan 42.000 volgers op haar Instagram account is Ashlee Janelle Danso een van de mediabeloften van het jaar. De veelzijdige blogger, fashion consultant en expert op het gebied van influencer marketing staat op het punt haar vleugels uit te slaan naar het buitenland.

 

Sia Hermanides | Bos Bros

Het  aanstormende duo Sia Hermanides & Alieke van Saarloos is al gearriveerd genoeg om een succesvolle NPO serie op hun conto te kunnen schrijven. Van Saarloos en Hermanides hebben samen de serie Voeltbalmeisjes geregisseerd. Ze hebben samen jarenlang gewerkt aan dit project - waarmee ze al op de HKU begonnen.

 

Layla Kaspi | Foot Locker

Meer energie in haar linkerpink dan de meeste mensen uit hun hele lijf weten te persen. Is in haar jonge werkende leven al actief geweest aan zowel bureau- als klantzijde. Een uitgesproken geluid dat we vaker mogen horen.



Lotte Hillen | UM

Een aanstormend strateeg bij UM die als copywriter begon. Het type (media)strateeg dat we zoeken. Veelzijdig. Serieus. Niet snel tevreden.

 

 

 

www.de.ddb.com
www.resultrecruitment.nl

 

DeMedia100 wordt gesponsord door