[MediaBelofte 2018] Sharon Goldstoff over mediatalent...
02-10-2017 12:37:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 10797 | Tags:

Dit jaar wordt voor de derde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.

De feestelijke huldiging zal zijn tijdens het DeMedia100 Diner op woensdag 6 december in Amsterdam.

1500 professionals in media en marketingcommunicatie kiezen de MediaBelofte 2018 uit een lijst met 10 genomineerden. Iedereen mag mediatalenten voordragen voor een nominatie.

Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Het woord is nu aan Sharon Goldstoff, senior creative bij Isobar.

 

Jasper Fraikin & Fabian Fraikin | FJ Creative Digital Production

Deze ambitieuze tweelingbroers startten op 16-jarige leeftijd al hun eigen videoproductie bedrijf. Inmiddels creëert het bedrijf complete videomarketing-strategieën voor klanten als KLM, Albert Heijn en Rabobank. Een grote dosis passie en no-nonsense mentaliteit maakt deze jongens een aanwinst voor de mediasector.

Daniëlle Groenewald | Isobar

Met Daniëlle in je team weet je twee dingen zeker: het wordt allemaal geregeld en het wordt meer dan gezellig. Danielle is zo iemand die teveel op haar bord neemt, maar het vervolgens ook nog eens allemaal fixt. Naast haar functie als producer bij Isobar maakt ze ook nog deel uit van het SnapLabs team, MarCom team en neemt ze alle bedrijfsevenementen voor haar rekening als Happiness Manager. Haar ambitie, passie en can-do mentaliteit maken haar een groot talent.

Koen de Boer | Fitzroy

Koen heeft een enorme dosis strategisch inzicht en altijd slimme ideeën. Daarnaast zet Koen zich met zijn rol als bestuurslid bij RA*W University in voor advertising studenten en werkt hij als Junior Strateeg bij Fitzroy. In zijn vrije tijd heeft hij ook nog even het biermerk Branie opgezet. Kortom een gedreven multi-talent waar we ongetwijfeld nog veel van gaan horen. 

Matthijs Jaakke | Isobar

Je hebt van die mensen waarvan je weet dat het ‘hele grote’ zullen worden. Matthijs is er zo eentje. Een geboren leider. Iemand waar je graag naar luistert. Als bestuurslid van RA*W zet hij zich in voor jong reclametalent en als accountmanager bij Isobar houdt hij het Unilver account onder zijn hoede. Alles wat Matthijs aanpakt gaat van een leien dakje. 


www.isobar.nl

www.resultrecruitment.nl

 

 

DeMedia100 wordt gesponsord door