MediaScience werkt voor Zonnatura
29-06-2017 12:09:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 10942 | Tags:

Zonnatura heeft MediaScience ingeschakeld om aan de juiste doelgroep te vertellen dat Zonnatura op aarde is om op een gemakkelijkere manier gezonder en lekkerder te eten. Tijdens deze campagne worden de producten:  ‘Goedemorgen’,  ’10-uurtje’ en ‘Amandel drink’ volledig via digitale kanalen gelanceerd. MediaScience is verantwoordelijk voor de mediastrategie, data, inkoop en optimalisatie. Alle verzamelde data en inzichten komen samen in de door MediaScience zelf ontwikkelde client cockpit Vision Insights.

Zonnatura is al 65 jaar aanwezig als aanbieder op de markt voor biologische voedingsmiddelen. Kruidkundige Willem Smits geloofde in kracht van de natuur en vond dat voeding zo min mogelijk bewerkt moest zijn. Een filosofie die het merk tot de dag van vandaag naleeft. En hoewel de meeste mensen het merk en de filosofie wel kennen, weten zij vaak nog niet dat Zonnatura hedendaags een uitgebreid assortiment heeft en relevant is voor iedereen die gezond en lekker wil eten.   

De campagne is bedoeld om Zonnatura onder de aandacht te brengen bij moeders die gezond en lekker eten voor hun gezin belangrijk vinden. Jeroen Mustert, General Manager Wessanen Benelux, over de keuze voor MediaScience: “We hebben ervoor gekozen om volledig digitaal te gaan. Televisie heeft ons in het verleden niet altijd gebracht wat we hoopten, zeker niet wat betreft de doelgroep jonge moeders. Online is ook geschikter vanwege ons brede productportfolio. Online kun je veel meer laten zien én zorgen dat je right on target zit. Daarom hebben we voor deze campagne gekozen voor een bureau met een digitaal hart dat data, media, creatie en technologie in haar DNA heeft zitten.

MediaScience is een data gedreven marketingbureau dat merken helpt groeien in een wereld die continu in beweging is. Een wereld waarin je de aandacht van je doelgroep niet meer kunt kopen, maar moet verdienen.

www.mediascience.com

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie