Medipoint breidt omnichannelstrategie verder uit
20-09-2017 12:31:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2217 | Tags:

In maart 2017 lanceerde Medipoint zijn nieuwe e-commerceplatform met de nieuwe webshop. De webshop is onderdeel van een omnichannelstrategie die nu een verdere invulling krijgt. Tijdens de 50PlusBeurs lanceert Medipoint zijn eerste webshopzuil.

Bij deze zuil kunnen bezoekers op de 50PlusBeurs een bestelling in de Medipointwebshop plaatsen en direct met PIN afrekenen. Het gehele Medipoint assortiment is beschikbaar en de bestelling wordt thuisbezorgd. In de volgende fasen komen de webshopzuilen in Medipointwinkels en op andere locaties, waar klanten het aanbod van het gehele assortiment krijgen in combinatie met het gemak van pinnen en thuisbezorgen.

Medipoint wil de klantervaring (zowel offline als online) verbeteren. Daarnaast is de ambitie om hulpmiddelen aan te bieden via winkels en websites van derden. De omnichannel van Medipoint bestaat nu uit eigen winkels, uitleenpunten bij partners, een webshop, telefonische verkoop, thuisservice en vanaf heden de webshopzuilen.

De webshopzuil met geïntegreerd pinterminal is tot stand gekomen in samenwerking met DIZ, pay.nl en Dharma Media. Na een aantal verkennende gesprekken is de keuze gevallen op deze drie-eenheid van leveranciers. Het is samen met Medipoint gelukt de koppeling met het e-commerceplatform Magento 2 en de pinterminals tot stand te brengen.

www.medipoint.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie