Michael Luttik, Daan Vrijsen, Rob de Boer en Sjoerd Wijtzes naar Abovo Media
19-07-2017 09:41:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2114 | Tags:

Digital Brixx, onderdeel van Abovo Media heeft vier nieuwe specialisten aangetrokken.

Michael Luttik zal de afdeling Strategie versterken als digital strateeg.  De ervaren Michael heeft onder meer gewerkt voor iQu, Wegener en Omnicom Media Group.

Daan Vrijsen is ook aangetrokken als digital strateeg. Daan heeft veel ervaring opgedaan bij diverse digital marketingbureaus, waaronder Red Urban (OMD) en Social Inc. Bij laatstgenoemde was hij eindverantwoordelijke voor Eneco, Telfort zakelijk, Freo en VGZ.

Rob de Boer heeft ervaring opgedaan bij XXS Amsterdam als account- en projectmanager waar hij onder meer werkte voor de HEMA. Bij Abovo vervult Rob de functie van projectmanager.

Sjoerd Wijtzes maakt als accountmanager de overstap van DTG naar afdeling Account binnen Digital Brixx. Bij zijn vorige werkgever richtte hij zich op new business en online services.

Kees Verbeek, directeur Abovo Media: “We merken dat er steeds meer vraag is naar een compleet online media-aanbod. Met Digital Brixx spelen we hier op in door alle online disciplines onder één label aan te bieden. Zo hebben we op elke digitale vraag een passend antwoord.”

Er zijn ruim 120 mensen werkzaam bij Abovo Media waaronder 40 online mediaspecialisten.

www.abovomedia.nl    
www.digitalbrixx.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie