Mindshare werkt voort Achmea
18-05-2016 14:20:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 4459 | Tags:

Achmea start een samenwerking met mediabureau Mindshare voor de overall mediastrategie, regie, planning en inkoop. Achmea heeft gekozen voor Mindshare in verband met de sterke strategische aanpak vanuit goede consumer insights en de innovatie kracht van het mediabureau. Daarnaast sluit het operating framework van Mindshare goed aan bij de strategische media-aanpak van Achmea. Mindshare gaat werken voor onder meer de merken Centraal Beheer, Interpolis, Zilveren Kruis en FBTO.

Ursula Hulsmeijers, Communication Channel Manager Achmea: “Het medialandschap is continu in beweging en de mogelijkheden om de consument te bereiken ontwikkelen zich razendsnel. Samen met Mindshare gaan we onze mediacommunicatie verder vernieuwen. Consumer insights en journeys zijn daarbij het centrale vertrekpunt. Mindshare heeft ons overtuigd dat zij het beste bureau voor onze merken zijn door hun sterke strategische aanpak vanuit goede consumer insights gecombineerd met hun innovatie-kracht. Daarnaast sluit het operating framework van Mindshare perfect aan bij hoe wij onze media-approach voor ogen hebben.”

Ruud de Langen, CEO Mindshare: “We verheugen ons op een duurzame samenwerking met Achmea en hun prachtige merken. Via onze werkwijze van Adaptive Marketing dragen we bij aan het realiseren van de marketingdoelstellingen van de merken. We ondersteunen de te voeren regie naar een verbonden benadering van media en de continue optimalisatie hiervan.”

De samenwerking start officieel per 1 juli 2016. Er worden geen financiële details bekend gemaakt.

www.mindshare.nl
www.achmea.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie