Mouringh den Dunnen van Qmusic naar Abovo Media
22-12-2015 15:26:00 | Door: Ton Boom | hits: 5285 | Tags:

Vanaf 1 februari zal Mouringh den Dunnen (40) verantwoordelijk worden voor de dagelijkse aansturing van het salesteam bij Abovo Media. De afgelopen vier jaar was Mouringh salesmanager bij QMusic.

Naast Mouringh mogen we nog twee nieuwe gezichten verwelkomen. Zo maakt Hans Jhinnoe (43) ook de overstap naar Abovo Media. Hans komt van TMG en start als online accountmanager. Jasper Weel (25) ten slotte komt van Zenith Optimedia en begint als campaign manager bij de afdeling TradeDesk.

Remko Poggenklaas, commercieel directeur: “Wij zijn heel blij met de komst van deze drie nieuwe collega’s. Er is weer een stap gezet om als onafhankelijk Nederlands bureau alles op hoog niveau onder één dak aan te kunnen blijven bieden. Klanten vragen steeds meer om crossmediale oplossingen. We blijven investeren in de juiste kennis en kunde om de strategische vraagstukken op te kunnen lossen.”

Abovo Media is het snelst groeiende onafhankelijke media-adviesbureau van Nederland. Er werken dagelijks ruim negentig professionals. Met een eigen kijk op media levert het fullservicebureau strategische en crossmediale oplossingen aan bedrijven die een mediavraagstuk hebben. Abovo Media werkt onder andere voor Fashioncheque, HG, Primera, Autogrill, Koopjedeal, MediaBookers, Basic-Fit en ROC van Amsterdam.

www.abovo.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNieuws Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie