Ngage Media maakt augmented reality campagne voor Defensie
11-05-2017 17:13:03 | Door: Max Vlugt | hits: 3404 | Tags:

Ngage Media gaat voor de nieuwe campagne van het Ministerie van Defensie aan de slag met augmented reality. Voor het eerst zet de digitaal media-exploitant deze vorm van interactieve content in voor een commerciële campagne.

Om passanten te verwonderen en laagdrempelig impact toe te voegen aan de campagne van Defensie, draait vanaf maandag 1 mei de augmented reality campagnespot op de grote digitale schermen op Utrecht Hoog Catharijne en Amsterdam Zuid-WTC.

Door een virtuele laag over de werkelijkheid heen te leggen wordt er een spectaculaire schijnwerkelijkheid op de schermen weergegeven. De voorbijganger blijkt bij het passeren van het scherm integraal onderdeel van de campagne en wordt op creatieve wijze verrast door gevechtsvliegtuigen en helikopters die in de rondte vliegen.

De creatieve invulling van de campagne is tot stand gekomen door een intensieve samenwerking tussen het Ministerie van Defensie/Initiative/Steam en Ngage Media.

Met de interactieve content wil Ngage Media op impactvolle wijze interactie stimuleren tussen passanten en de digitale schermen.

www.ngagemedia.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie