Novel wordt millennialbureau
16-05-2017 12:20:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2174 | Tags:

Novel herpositioneert zich als millennialbureau.

Maarten Bul, partner bij Novel: "De millennialgeneratie is definitief doorgebroken als culturele, politieke en economische factor van betekenis. Op veel punten is het momenteel de belangrijkste generatie. Millennials zijn alleen in de Verenigde Staten al goed voor 200 miljard dollar aan jaarlijkse bestedingen. Ook in Europa is hun impact op economie en maatschappij enorm. Anno 2017 zijn er ruim 4,1 miljoen millennials in Nederland. Onze strategieën, concepten en campagnes zijn op hun maat gesneden."

Maurice Seleky, partner bij Novel: "De expertise uit ons werk voor tientallen opdrachtgevers in de cultuursector leveren we nu ook aan bedrijven en andere maatschappelijke organisaties. Juist omdat we bij Novel inmiddels weten hoe je een complex goed als cultuur aantrekkelijk maakt voor millennials, delen we onze kennis graag buiten de culturele arena. Overigens baseren we onze strategie en communicatie op eigen deep trend-onderzoek naar de millennialgeneratie en cultural intelligence. Daarnaast zijn we als bureau maatschappelijk geëngageerd en werken we samen met een breed netwerk. Dit zorgt voor een solide sociale basis voor onze campagnes. Dat netwerk bieden we ook een podium via ons eigen online magazine waar we changemakers en bijzondere millennials interviewen."

www.novelworks.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie