OMS behaalt marktaandeel van 51,3 procent (20-34 jaar)
18-07-2017 13:01:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2677 | Tags:

OMS stijgt in marktaandeel naar 51,3 procent in de doelgroep 20-34 jaar. Dit maakt het Nationaal Luister Onderzoek bekend in de rapportage over de periode mei-juni 2017. Bijna al de OMS-radiozenders winnen fors in de doelgroep 20-34 jarigen. Daarnaast stijgt de luistertijd. Waar eerder drie uur per dag naar radio werd geluisterd, is dit nu gestegen naar gemiddeld drie uur en een kwartier per dag voor de OMS-zenders.

Joris van der Pol, algemeen directeur van OMS: “Met dit aandeel bereikt OMS een mooi hoogtepunt en dat is fantastisch nieuws. Met de introductie van OMX, OMS Studio en het diverse aanbod aan radiozenders bewijst OMS een aanwinst te zijn in elk mediaplan.”

www.oms.fm

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie