PR-abonnement aan de slag voor Hotel Novotel Amsterdam Schiphol Airport
31-07-2017 09:12:28 | Door: Katja Brokke | hits: 3575 | Tags:

Vanaf heden werkt Novotel Amsterdam Schiphol Airport samen met PR-abonnement (onderdeel van Van Diemen PR) voor het genereren van free publicity. Het hotel naast station Hoofddorp hoopt op deze manier meer aandacht te creëren voor de mogelijkheden en faciliteiten die zij biedt, ook voor zakelijke bijeenkomsten. De samenwerking tussen het hotel en het pr-bureau is eind juli van start gegaan.

Floris Licht, General Manager van Novotel Amsterdam Schiphol Airport: “Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om ons hotel in the picture te spelen. Nu wij met PR-abonnement in zee zijn gegaan, hopen wij dat de mogelijkheden die wij zowel de zakelijke als leisure gast te bieden hebben bekender zullen worden. Daar gaan wij voor. ”

Casper van Diemen, directeur van PR-abonnement: “Sinds onze eerste ontmoeting bruis ik al van ideeën. Wij zijn bij dat we de kans hebben gekregen deze uit te werken en Novotel Amsterdam Schiphol Airport op die manier naar een hoger level te tillen.”

www.pr-abonnement.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie