Persgroep en ADCN organiseren Creative Battle Nederland-België in Cannes
20-06-2016 12:14:00 | Door: Marianna Beets | hits: 4752 | Tags:

ADCN en De Persgroep Nederland houden samen met hun Belgische collega’s Creative Belgium en De Persgroep Advertising een tweede ‘Creative Battle’ tijdens het International Cannes Lions Festival. Het event wordt gehouden op de woensdagmiddag 22 juni, voorafgaand aan de traditionele Oranjeborrel.

Tijdens de Creative Battle wordt het beste creatieve werk uit Nederland en België gepresenteerd en besproken door een jury en kiest het publiek de winnaar per categorie. ADCN co-voorzitter David Snellenberg (Dawn) leidt het Nederlandse juryteam.

Willem-Albert Bol, manager Marketing Advertising: "Media, marketing en communicatie gaan hand in hand met creativiteit. Creatie maakt of breekt namelijk elk contact. Het belang van creatie en creativiteit bij onze media is essentieel. We willen dan ook creatieven een podium geven tijdens Cannes Lions om hun talent te tonen en de waarde van creativiteit te laten zien."

Dinesh Sonak, managing director ADCN: "Met de Creative Battle willen we het beste werk van Cannes Lions vanuit de Lage Landen bespreken onder het genot van een hapje en drankje. We hopen dat het event leidt tot nieuwe creatieve ideeën en tot nieuwe vriendschappen met onze zuiderburen."

De Creative Battle Nederland vs. België vindt plaats in Le Tube in Cannes op woensdag 22 juni van 14.30 tot 17.00 uur. De locatie is op twee minuten lopen van van La Croisette, het Palais en de Oranjeborrel. Direct na de Creative Battle, vanaf 16.00 uur, is er in Le Tube een borrel voor het Nederlandse en Belgische publiek. Aanmelden voor het event kan via ADCN’s Facebook-pagina.

www.persgroep.nl      
www.creativebattle.eu