Roorda en Mediaxplain* aan de slag voor Superunie
29-06-2017 10:56:57 | Door: Katja Brokke | hits: 2718 | Tags:

Superunie, inkooporganisatie van dertien onafhankelijke retailorganisaties, lanceert de nieuwe communicatiecampagne van het merk g’woon. Ter ere van dit nieuwe merk startte afgelopen week de campagne Nederland houdt van g’woon. Roorda Reclamebureau ontwikkelde de campagne terwijl Mediaxplain* de  mediastrategie en -inkoop verzorgde. Het bureau Brandnew heeft aan de wieg gestaan van het merkconcept en is verantwoordelijk voor het verpakkingsdesign. De website is door Burst ontwikkeld.

G'woon vervangt Perfekt en Markant in het supermarktschap en met de campagne wordt het merk geïntroduceerd en geladen. Deze bestaat uit een brede uitrol op tv en online, gecombineerd met een social strategie.

www.mediaxplain.nl
www.roorda.nl
www.burst-digital.com
www.brandnew.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie