Schiphol kiest voor mediabureaus M2Media en iProspect
27-09-2017 12:16:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2561 | Tags:

Royal Schiphol Group heeft na een Europese aanbestedingsprocedure gekozen voor M2Media en iProspect. M2Media gaat geïntegreerd en overkoepelend advies geven over de off- en online strategie van Schiphol en de implementatie hiervan. Ook verzorgt dit bureau de offline inkoop. iProspect, onderdeel van Dentsu Aegis Network, gaat voor de luchthaven aan de slag met het verder ontwikkelen van het merk via online strategie en online inkoop.

Gaby Denkers, mediamanager van Royal Schiphol Group: "Wij zijn ervan overtuigd dat de strategische en resultaatgerichte aanpak van M2Media en iProspect gaat bijdragen aan het behalen van onze groeiambities en het verder ontwikkelen van ons merk. Tijdens de uitvoerige aanbestedingsprocedure heeft mede de persoonlijke en professionele aanpak ons overtuigd. Vol vertrouwen kijken wij uit naar de samenwerking met beide bureaus."

Nico Hilhorst, algemeen directeur bij M2Media: "Schiphol is onze nationale trots en altijd dynamisch. Ik ben er dan ook heel trots op dat onze directe en persoonlijke aanpak goed werd ontvangen door het Schipholteam. En dat onze missie samen winnen uitstekend tot haar recht kwam in de voorgestelde geïntegreerde werkwijze. Kortom, wij kijken énorm uit naar de samenwerking met het team van Schiphol."

Saskia Wagenmakers, Managing Director bij iProspect: "We kijken er naar uit om door te gaan met de succesvolle en plezierige samenwerking met Schiphol. Dat wij een bijdrage mogen blijven leveren aan de succesvolle online performance en data strategie van Schiphol als internationale speler met zo een bijzondere historie en enorme ambitie maakt ons trots."

www.m2media.nl
www.iprospect.com/nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie