Specsavers kiest voor Het PR Bureau
15-05-2017 12:11:30 | Door: Katja Brokke | hits: 2735 | Tags:

Specsavers kiest na een pitchronde voor Het PR Bureau. Het Amsterdamse bureau gaat voor het familiebedrijf aan de slag met het verder ontwikkelen van het merk via corporate, consumer- en lifestyle-pr.

Wieteke van Hunnik, Head of PR & Communications bij Specsavers: “Specsavers behoort momenteel tot de grootste spelers in de Nederlandse optiek- en audicienmarkt. Zo komt één op de vier in Nederland verkochte brillen en hoortoestellen bij ons vandaan. Kwalitatieve en betaalbare oog- en hoorzorg wordt steeds belangrijker voor de consument. We zijn daarom continu bezig met het verder uitbouwen van onze positie als toegankelijke oog- en hoorzorg specialist. Daarvoor zijn wij op zoek gegaan naar een bureau dat deze doelstelling met pr kan ondersteunen. Wij zijn ervan overtuigd dat de strategische en creatieve aanpak van Het PR Bureau gaat bijdragen aan het behalen van onze groeiambities en het verder ontwikkelen van ons merk.” 

Vivijan Steenhuis, accountverantwoordelijke voor Specsavers bij Het PR Bureau: “We verheugen ons op de samenwerking met Specsavers. Een internationale speler met een bijzondere historie en snelst groeiend in de Nederlandse markt. In de pitch hebben we de kracht van ons bureau laten zien: de combinatie van jarenlange marketing en corporate pr-ervaring die we combineren met de vaardigheden van een creatief bureau. We gaan nu vol enthousiasme aan de slag om van Specsavers een nog sterker merk te maken.”

www.hetprbureau.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie