Spike-campagne van start met Melvin Manhoef en Remy Bonjasky
27-09-2017 11:36:59 | Door: Katja Brokke | hits: 2539 | Tags:

Viacom Benelux-zender Spike lanceerde haar eerste commercial in een grootschalige campagne voor het kickboksgala Spike Presents: WFL - Final 16. Het gala is op 29 oktober bij te wonen in Topsportcentrum Almere en is live te zien bij Spike. Het campagneconcept is in-huis ontwikkeld door het brand- en creatieveteam van Spike. Voor de videocreatie in deze campagne heeft Spike gekozen voor Eyeforce, gezamenlijk hebben zij het creatieve concept verder ontwikkeld en neergezet. Het eerste resultaat van deze campagne is in première gegaan met de kickbokslegendes Melvin Manhoef en Remy Bonjasky, de headliners van het event.

Dit is de eerste keer dat Spike een dusdanig grote campagne neerzet rondom de kickbokssport. Met de campagne wil Spike laten zien dat kickboksen zich kan meten met andere populaire sporten in Nederland. Als sport en ook als vorm van entertainment. Spike Presents: WFL - Final 16 is het eerste WFL-event dat niet alleen is bij te wonen, maar ook live te zien is op televisie en is een gezamenlijke productie van World Fighting League en Viacom Benelux.

www.spiketv.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie