Starcom wint Fiat Chrysler account
29-12-2016 10:49:00 | Door: Marianna Beets | hits: 4451 | Tags:

Fiat Chrysler, de Italiaanse auto fabrikant, heeft Starcom aangewezen als mediabureau voor de planning en buying activiteiten voor de gebieden EMEA (Europe Middle East & Africa) en APAC (Asia-Pacific Region), waaronder dus ook Nederland valt.

Vanuit een bureaureview eerder dit jaar heeft Starcom het account gewonnen van Maxus, dat sinds 2009 voor Fiat werkt. Voor die tijd was Starcom reeds het mediabureau voor Fiat. De werkzaamheden zullen de totale Fiat Chrysler Automobiles business behelzen waar de merken Alfa Romeo, Chrysler, Jeep en Fiat onder vallen.

Leo Burnett, dat tevens onderdeel is van de Publicis Groupe en in Nederland opererend onder de Publicis One vlag, is reeds het creatieve bureau voor Fiat. Starcom zal de werkzaamheden op het Fiat account vanaf maart 2017 oppakken.


www.starcom.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie