T-Mobile kiest definitief voor Digital Content Company
19-06-2017 11:17:00 | Door: Katja Brokke | hits: 1765 | Tags:

Na een pilot kiest T-Mobile definitief voor Digital Content Company (DCC) om het volledige digitale aanbod van haar spaarprogramma te verzorgen. Op basis van de uitgangspunten van het spaarprogramma en de merkwaarden van T-Mobile, stelt DCC een assortiment op maat samen. Naast bioscoopvouchers, entreetickets en cadeaukaarten zijn ook e-vouchers voor eigen producten van T-Mobile, zoals een databundel, in het assortiment opgenomen. Tijdens de pilot zijn al tienduizenden e-vouchers verstuurd via het DCC-platform. DCC ontsluit met één universele koppeling alle toonaangevende aanbieders van digitale content in de vorm van e-vouchers.

Melanie Bijlhout, Senior Customer Value Manager bij T-Mobile: “We bereiken een optimaal resultaat voor onze klanten, zij ontvangen een e-voucher in onze huisstijl die ook nog  geoptimaliseerd is voor het gebruik op een mobiel apparaat. In de samenwerking met DCC kunnen we dit snel afstemmen en inregelen, zodat onze focus weer ligt op de klanttevredenheid.”

Naast het maatwerk verzorgt DCC vanuit de standaard dienstverlening ook de administratie, facturatie en helpdesk van de digitale content van T-Mobile Extra.

www.t-mobile.nl
www.digitalcontentcompany.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie