T-Mobile lanceert Founders: platform voor ondernemers
29-09-2017 11:44:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2565 | Tags:

T-Mobile lanceert Founders, een platform vol inspirerende en praktische verhalen voor en door ondernemers. Dit platform richt zich hoofdzakelijk op ondernemers die aan de basis staan van of leiding geven aan de 1,6 miljoen kleine en middelgrote ondernemingen. Daarnaast wil T-Mobile met een redactionele mix van mobiele technologie, werk en lifestyle ook ondernemers inspireren.

Dagelijkse inspiratie

Op Founders vinden bezoekers op dagelijkse basis diverse inspirerende en nieuwswaardige artikelen. Omdat T-Mobile al geruime tijd achter de schermen aan de site werkt, bevat deze bij de livegang al een groot aantal verhalen. Centraal in die verhalen staat het thema ‘mobiel werken’ in al zijn facetten. Zo vind je op Founders onder meer interviews over diverse (web)winkeliers, zelfstandigen of startups en de rol die online werken speelt in het succes van hun bedrijf. Maar ook portretten van  interessante IoT-projecten en een serie met podcasts rondom marketing en management. De website biedt een aantrekkelijke mix van zakelijke, praktische content met meer work-lifestyle gerelateerde berichten.

Marieke Snoep, directeur Zakelijke Markt: “Wij krijgen de laatste jaren van onze klanten steeds vaker vragen over ondernemerschap in de breedste zin van het woord. Veel ondernemers zien T-Mobile als bron van inspiratie omdat wij veel contact hebben met collega-ondernemers en andere baanbrekende bedrijven die zich bezighouden met mobiele technologie. Mensen die met hun product of dienst de komende jaren het verschil gaan maken. Die verhalen ondersteunen onze dienstverlening op het beste mobiele netwerk van Nederland. Op ons platform Founders vinden alle ondernemende mensen in Nederland actuele en waardevolle content die hen echt verder kan helpen.”

Betere interactie met zakelijke klanten

Snoep: “Met Founders willen we beter aansluiten op de behoefte uit de markt. Vragen van onze klanten beantwoorden, producten en diensten bedenken die nog beter aansluiten op hun individuele wensen. Met dit platform maken we een logische volgende stap op het gebied van content marketing. Omdat we beter inzicht krijgen in onze doelgroep, kunnen wij onze verschillende zakelijke klanten steeds beter en persoonlijk bereiken. Omdat we content gaan aanbieden die voor hen relevant is, weten zij ons ook steeds beter te vinden.”

www.founders.t-mobile.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie