Take10Analytics gelanceerd
09-02-2017 09:15:00 | Door: Marianna Beets | hits: 5888 | Tags:

Take10Analytics is het nieuwe label van Nagelhout MRS en Big Data Small in samenwerking met Team Vier. Take10Analytics analyseert met video analyzer online branded content video’s op merkeffect, likeability, shareability en branding. Een unieke tool die werkt met een test- en controle groep en modellering op maat. Een benchmark plaatst de resultaten vervolgens in het juiste perspectief.

Feitelijk weten we nog lang niet wat het effect is van deze relatief nieuwe vorm van reclame maken. Hoe goed is de reclame euro eigenlijk besteed? Welke branded content is eigenlijk effectief? Wanneer is branded content effectief? Waarom is het effectief? Take10Analytics beoordeelt korte online video’s van 1 tot  4 minuten, waarin een merk wordt gepromoot, maar met voor de kijker inhoudelijk relevante entertainende informatie.

Take10Analytics in 10 bullets

  •  Uniek: test- en controlegroep, Nederland representatief
  •  Modellering: per film verklarend analysemodel
  •  Betrouwbare benchmark van zeer diverse films en branches
  •  Merkeffect: Inzicht bijdrage video aan merkgevoel
  •  Inzicht in likeability, shareability en branding (wie is de afzender?)
  •  Welke (merk)waarden worden teruggespeeld?
  •  Do’s: Welke elementen benadrukken
  •  Don’ts: Verbeterpunten
  •  Ervaren research team
  •  Snel resultaat

 

www.take10analytics.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie