Tele2 en INDIE lanceren Niet omdat het moet, maar omdat het kan-campagne
19-05-2017 20:38:00 | Door: Max Vlugt | hits: 2386 | Tags:

Tele2 verandert de mobiele markt in Nederland voorgoed – door klanten mobiel internet te geven zoals het bedoeld is: unlimited data en unlimited bellen, met overal schandalig snel 4G-internet, voor maar € 25 per maand!

In de campagne staat de verbazing over het aanbod van Tele2 centraal. Hoe kan dat? Hoe doen ze dat? Hoe dan?! Gewoon omdat het kan.

Rogier de Bruin en Emilio de Haan, Creative Directors INDIE Amsterdam: "Het aanbod en de campagne zijn in your face, maar natuurlijk nog wel met de lol, energie en uitbundigheid van Tele2. Uniek is ook dat elke film zijn eigen soundtrack heeft, ingezongen door Braz en Pete Philly."

Cilesta van Doorn, Managing Director Brand & Communications Tele2: "Iedereen wil het liefst de hele dag Netflix, YouTube of Spotify streamen. In de campagne laten we die consumentenbehoefte in onze eigen karaktervolle en kleurrijke Tele2-wereld zien."

INDIE Amsterdam en Tele2 wonnen afgelopen jaar al Lampen, SAN Accenten, een Zilveren Effie en een Gouden Esprix voor de campagne ‘Niet omdat het moet, maar omdat het kan’.

www.indie-amsterdam.com
www.tele2.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNieuws Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie