The Communication Company samplet via billboards: Niet te zuinig met Melkmeisje
13-03-2017 08:09:00 | Door: Arjen Westra | hits: 3477 | Tags:

Simple ideas work the hardest is voor Melkmeisje even omgedoopt tot Sample ideas work the hardest.  The Communication Company (TCC) wilde met billboardsamples communiceren dat Melkmeisje bedoeld is om ruim te gebruiken.

Cees Faes, CEO TCC: “Het idee om met gigantische samples te werken kwam voort uit het feit dat je niet te zuinig moet zijn met Melkmeisje.”

Faes: “Waar alle doucheproducten zitten op kwaliteit en zachtheid is Melkmeisje bij uitstek het merk dat overdaad kan claimen. Niet te zuinig is dan ook een thema waar we nog jaren mee vooruit kunnen. Niet te zuinig zuiver, niet te zuinig verzorgend, niet te zuinig zacht en niet te zuinig voordelig, dat is waar Melkmeisje voor staat.”

www.melkmeisje.com
www.tcc.com


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie