Tina-dag wordt Tina Festival, Lisa & Lena toegevoegd aan line-up
25-08-2017 09:15:00 | Door: Marianna Beets | hits: 8697 | Tags:

De eerste internationale act voor Tina Festival wordt Lisa & Lena. De Duitse tweeling heeft miljoenen volgers op de app Musical.ly. Ze doen een speciale Musical.ly performance op het hoofdpodium en verzorgen Meet & Greets met hun fans.

De vijftienjarige blondines zijn populair geworden met hun videoclips op de social media app Musical.ly. Met 22,8 miljoen volgers zijn de meiden wereldwijd de populairste musers van de app. Tina is trots dat Lisa & Lena voor het eerst in Nederland komen optreden tijdens Tina Festival.

Lisa & Lena zijn een mooie toevoeging aan de indrukwekkende line-up van het festival. Ze zullen op het hoofdpodium schitteren naast populaire acts als Ronnie Flex, Broederliefde en The Voice-kandidaten Thijs Pot en Pleun Bierboom. Daarnaast zijn er op het Festival veel YouTubers te spotten. In de glazen YouCubes staan meiden oog in oog met onder andere Dylan Haegens, Rutger Vink (Furtjuh), Joy (BeautyNezz), Dionne (OnneDi) en Gio en Melanie Latooy.

Tina Festival is dé plek waar meiden hun eerste festivalbeleving ervaren. Naast artiesten bewonderen, zijn er talloze leuke workshops te doen, zitten de Tina tekenaars klaar om te signeren, kan er worden geshopt en komt tijdschrift Tina tot leven in het Tina Dorp waar ook het 50 jarig jubileum van het tijdschrift wordt gevierd.

Tina Festival bestaat de laatste vijf jaar uit twee dagen. Het event is uitgegroeid tot een echt festival voor meiden tussen de zeven en de zestien jaar. Daarom draagt het festival sinds dit jaar een nieuwe naam. Tina-dag wordt Tina Festival. Tina Festival vindt plaats in het weekend van 23 en 24 september 2017 op Attractiepark Duinrell.

www.tina.nl/festival

Lees ook:  [Cross Media Event 2017] Mark Miedema over Tina Festival

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie