TomTom stelt Robert Bohemen aan als CMO
09-10-2017 16:43:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2357 | Tags:

TomTom, aanbieder van navigatietechnologie, heeft Robert Bohemen aangesteld als Chief Marketing Officer. Robert heeft ervaring in het leiden van digitale- en veranderprojecten. Zijn belangrijkste taak wordt het verstevigen van TomTom’s positie op het gebied van navigatietechnologie.

Harold Goddijn, mede-oprichter en CEO van TomTom: “We zijn verheugd om Robert toe te voegen aan ons team. In de afgelopen jaren hebben we onze B2B-activiteiten aanzienlijk uitgebreid en hebben we veel momentum. Nu is het tijd om onze marketingcapaciteiten te vergroten en onze boodschap te versterken.”

Bohemen is verantwoordelijk voor het merk TomTom, de corporate communicatie en alle marketing- en communicatie-gerelateerde activiteiten. Bohemen brengt kennis met zich mee over technologie, digital, consumenten- en retail-marketing. Voorheen was hij actief in verschillende marketingfuncties bij onder meer Vodafone en Hewlett-Packard. Bovendien was hij als CMO van De Bijenkorf verantwoordelijk voor de digitale transformatie van het bedrijf. Ook was hij actief als CMO van Blokker Holding.

www.tomtom.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie