TomTom zet Get Going-campagne voort bij Basic-Fit
20-04-2017 09:28:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2719 | Tags:

TomTom kondigt haar samenwerking aan met Basic-Fit. Met de samenwerking geeft TomTom Sports een impuls aan de Get Going-campagne, die mensen stimuleert om actief te zijn en blijven. TomTom en Basic-Fit geloven dat fit worden en blijven te maken heeft met een combinatie van een actief leven en goede voeding. Het gebruik van sportwearables kan daarnaast inzicht geven in de voortgang, en een stimulerende en coachende werking hebben. De samenwerking start in eerste instantie met een pilotversie in Nederland en België.

Basic-Fit heeft momenteel 419 fitnessclubs in vijf landen en telt meer dan 1,2 miljoen leden. Om deze leden actief en gemotiveerd te houden, is besloten om de handen ineen te slaan. Medewerkers en personal trainers zullen TomTom sportwearables gaan gebruiken zodat ze hun klanten beter kunnen adviseren. Leden van Basic-Fit krijgen de kans om met hulp van de TomTom Sports-producten hun doelen sneller te bereiken en inzicht te krijgen in hun prestaties via de nieuwe TomTom Sports-app.

Lars Guns, VP Sales en Marketing Benelux van TomTom: “Ik ben erg blij met de samenwerking tussen TomTom en Basic-Fit, omdat we de leden samen kunnen helpen bij het realiseren van een actieve levensstijl. We willen Basic-Fit leden graag helpen bij het bereiken van hun doelen, hoe groot of hoe klein die ook zijn. Voor ons is het dan ook een mooie kans om hen te inspireren to get going.”

Marcel Boots, Innovation & Corporate Development Director van Basic-Fit: “Basic-Fit gelooft in de kracht van samenwerking. Door de sportwearables van TomTom kunnen onze personal trainers leden breder adviseren op het gebied van fitness, ook buiten de sportschool. Met onze expertise houden wij hen actief en gemotiveerd.”

www.tomtom.com/nl
www.basic-fit.com/nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNieuws Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie