Tribal DDB ontwikkelt Beheerd Beleggen film voor Nationale-Nederlanden
03-10-2017 10:45:00 | Door: Marianna Beets | hits: 1461 | Tags:

Tribal DDB Worldwide, Amsterdam heeft voor Nationale-Nederlanden een film ontwikkeld voor Beheerd Beleggen, een product dat mensen die niet actief met beleggen bezig willen zijn, de kans biedt om dat toch te doen.

De film speelt in op een universeel herkenbaar scenario – het willen bereiken van doelen en dromen die vaak onbereikbaar lijken. Beleggen kan uitkomst bieden, maar de kennis is doorgaans beperkt en tijd is er al helemaal niet. Vandaar dat mensen behoefte hebben aan deskundige en toegewijde hulp.

Dat is dan ook de belofte van Beheerd Beleggen: met de hulp van experts kom je verder. Met het product wordt het beleggen uitbesteed aan beleggingsexperts van Nationale-Nederlanden. Zij hanteren een beleggingsniveau dat bij hun klanten past, waardoor klanten er zelf niet dagelijks mee bezig hoeven te zijn of experts hoeven te worden. Zo kunnen ze vermogen opbouwen voor bijvoorbeeld een aanvulling op hun pensioen, het aflossen van de hypotheek en andere gerichte doelen.

In de film wordt het idee van doelen realiseren tot leven gebracht. Het gaat over Ruud, steward bij een luchtvaartmaatschappij, wiens passie het componeren van muziek is. Bijna al zijn vrije tijd stopt hij in het schrijven van composities. Ruuds grote droom is dat een groot orkest ooit een van zijn eigen composities zal uitvoeren, maar verder dan de lokale harmonie hebben zijn stukken het nog niet geschopt.

Ruud wordt benaderd en gevraagd om deel te nemen aan een documentaire over mensen met een passie, niet wetend wat hem te wachten staat: het Metropole Orkest, dat een compositie van hem perfectioneert en uitvoert.

Het doel van de campagne is om Nationale-Nederlanden op een sympathieke manier onder de aandacht te brengen, met de koppeling aan een concreet productaanbod dat in lijn is met ‘persoonlijke service die aansluit op jouw leven’.

De film en een teaser worden online ingezet.

Esther te Pas, Client Services Director bij Tribal DDB Worldwide, Amsterdam: “Het credo van Beheerd Beleggen is ‘met de hulp van experts kom je verder’, en daarin ligt de essentie van de film. Het was prachtig om iemands lang gekoesterde wens te laten uitkomen, en de emotie en het ongeloof van dat moment vast te leggen.”

www.ddbgroup.nl   
www.nn.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie