Vodafone neemt afscheid van merkclaim Power to you
05-10-2017 13:28:54 | Door: Katja Brokke | hits: 2769 | Tags:

Vodafone neemt wereldwijd na negen jaar afscheid van Power to you als merkclaim en omarmt The Future is Exciting. Ready?. Het doel van de positionering is om de Nederlandse consument te laten ervaren wat er met moderne technologieën allemaal mogelijk is. De provider nodigt Nederland uit om samen technische innovaties te ontdekken.

Marcel de Groot, directeur consumentenmarkt bij Vodafone: “Met onze nieuwe campagne The Future is Exciting. Ready? laat Vodafone zien hoe de technologie van de toekomst dankzij het Vodafone-netwerk dromen en nieuwe ervaringen dichterbij brengt dan ooit. Door klanten daadwerkelijk uit te nodigen deze techniek te beleven, ervaren zij echt de spanning en voordelen van innovatie. We starten met de mogelijkheid om in Nederland onder water via 4G en een speciale VR-bril te zwemmen met witte haaien uit Gansbaai.”

Op 12 oktober zal het voor het eerst mogelijk zijn om onder water virtueel met witte haaien uit Zuid-Afrika te zwemmen. Klanten van Vodafone ervaren dan deze beleving met de enige waterdichte VR-bril in Europa, in het Amsterdamse Marnixbad.

In Zuid-Afrika worden exclusieve 360-gradenvideobeelden van witte haaien opgenomen. Hiervan is een speciale stream gemaakt waardoor je in een virtuele wereld levensecht voelt hoe het is om zonder kooi met deze jagers te zwemmen. De duik met de virtuele haaien wordt begeleid door het Zuid-Afrikaanse onderzoeksteam van de social enterprise; White Shark Project.

Het project is de eerste in een reeks waarin Vodafone consumenten laat beleven hoe spannend het is om met de laatste technologieën nieuwe dingen te ervaren of te ontdekken.

www.vodafone.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie