Volvo verlengt sponsorovereenkomst KLM Open
09-06-2017 09:28:41 | Door: Marianna Beets | hits: 3560 | Tags:

Volvo verbindt zich voor het tweede jaar als ‘Official Car Sponsor’ aan het KLM Open. Het Zweedse automerk levert onder meer de courtesy cars voor spelers en officials. Ook is de nieuwe Volvo XC60 te bewonderen op het toernooi. Het KLM Open vindt plaats van 14 tot en met 17 september op The Dutch in Spijk.

Daan Slooter, toernooidirecteur: “De samenwerking van Volvo en het KLM Open 2016 is van beide kanten goed bevallen. We zijn daarom erg blij het partnership wordt voortgezet. We kregen van de spelers zeer goede reacties over de courtesy cars en we kijken hoe we dit jaar de verwachtingen op onder meer dit vlak kunnen overtreffen.”

Richard Snijders, algemeen directeur Volvo Car Nederland: “Behalve de aanwezigheid van de complete Volvo 90-serie, inclusief de V90 Cross Country, is het KLM Open een van de eerste gelegenheden om de nieuwe Volvo XC60 te bekijken. Het golftoernooi is voor ons een mooie gelegenheid om onze modellen voor te stellen aan de aanwezige golfliefhebbers. Daarbij zijn Volvo-rijders vaak enthousiast over golf en velen hiervan beoefenen de sport. Een goede match dus.”

www.golf.nl/klm-open 
www.volvocars.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie