Warner Bros. en Dumpert starten samenwerking
13-07-2017 09:17:00 | Door: Arjen Westra | hits: 4054 | Tags:

Televisieproducent Warner Bros. en videoplatform Dumpert hebben een overeenkomst gesloten om gezamenlijk video-formats te ontwikkelen.

Het eerste resultaat van deze samenwerking is de nieuwe serie DumpertEten. In deze kookshow neemt cameraman Nick Toet op geheel eigen wijze de kijkers mee op een culinaire reis.

De serie werd op Dumpert en Youtube al ruim 600.000 keer bekeken.

Presentator René van Leeuwen:”Onder onze doelgroep blijft de vraag naar Dumpert-producties onverminderd groot en we willen daarbij graag zowel kwaliteit als kwantiteit leveren, maar wel met behoud van het authentieke Dumpert gevoel. Het toegankelijke karakter van de Dumpert-presentatoren en hun binding met de doelgroep vormen daarbij belangrijke succesfactoren.”

Dumpert is al ruim tien jaar erg populair onder voornamelijk mannen. De meeste video's en visuals op het platform worden door bezoekers zelf geüpload.

De video's op Dumpert worden maandelijks 160 miljoen keer bekeken waarvan 70 procent via mobiel.

DumpertEten wordt geproduceerd door Little Bros., het digital label van Warner Bros ITVP Nederland.

Head of Online Paul van der Maesen: ”Plots maken we, op Heel Holland Bakt na, het meest bekeken kookprogramma van Nederland. Dat is de nieuwe realiteit"

Little Bros werkt aan diverse projecten voor online zenders en in samenwerking met adverteerders en grote videoplatforms als Dumpert.

Sander Emmering, ceo Little Bros: "De première van onze film Ron Goossens, Low Budget Stuntman was live op Dumpert te volgen, zo zijn we met elkaar in gesprek gekomen. We zijn blij dat we die samenwerking doorzetten."

 

www.dumpert.nl
www.warnerbros.com


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



 

 

 

www.dumpert.nl