Welkom! lanceert applicatie voor meten bezoekbeleving
21-04-2017 11:20:00 | Door: Max Vlugt | hits: 2494 | Tags:

Welkom!, bezoekspecialist op maat, lanceert vandaag een nieuwe online applicatie die op een toegankelijke manier het ideale bezoekprofiel van een organisatie gratis in kaart brengt. De applicatie biedt, vanuit de kennis en ervaring van Welkom!, een experience waarin bedrijven op gemakkelijke wijze in zes stappen hun bezoekprofiel schetsen. Voor het informeren van facility managers over de nieuwe service start Welkom! vandaag met een online campagne en PR-strategie. 

Ursula Buiteman, Business Developer van Welkom!: "Ieder bedrijf is uniek en daar is een unieke bezoekbeleving onderdeel van. Bezoekbeleving is de optelsom van alle contactmomenten binnen een bedrijf; van een glimlach bij ontvangst tot de kunst in de lobby. Door de betekenis van contactmomenten op een onderscheidende manier uit te vergroten maken we met deze nieuwe applicatie eenvoudig inzichtelijk hoe belangrijk een unieke bezoekbeleving is. We verwachten vanaf nu bezoekbeleving concreter te maken en daarom een bredere doelgroep van dienst te kunnen zijn."

Unieke online experience

Creatief bureau Another Universe bracht de interactieve tool in opdracht van Welkom! tot leven. De gebruiker wordt meegenomen in een unieke experience vanuit het perspectief van de bezoeker. Websitebezoekers ervaren zes contactmomenten waarbij ze voor verschillende keuzes gesteld worden. Bijvoorbeeld; ziet u koffie binnen uw organisatie als verwelkoming of als verleiding? En, wilt u dat bezoekers naar kunst kijken voor het oog of uw bezoekers inspireren? Geen van de keuzes is goed of fout, maar wel voor elk bedrijf van verschillende betekenis. Uit de gemaakte keuzes volgt een bezoekprofiel in de vorm van een infographic die men via een link makkelijk kan downloaden.

Bezoekprofiel makkelijk delen met collega's 

Om het bezoekprofiel van een bedrijf zo volledig mogelijk in kaart te brengen kunnen websitebezoekers bij het ontvangen van de infographic ook collega's uitnodigen voor de experience, waardoor inzichtelijk wordt of er binnen een bedrijf een consensus heerst over het ideale bezoekprofiel. Zo helpt Welkom! bedrijven in de eerste stap naar de optimale bezoekbeleving. 

Online campagne van start

De lancering van de applicatie wordt ondersteund door een online campagne, die onder de aandacht wordt gebracht bij o.a. facility managers. De campagne zal gedurende 2017 ondersteund worden door een SEA-strategie. Welkom! implementeert daarnaast een contentstrategie waaraan externe experts van uiteenlopende branches een bijdrage leveren. 

www.welkombijwelkom.nl

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie