Danish Design toont exacte tijd op digitale mupi
17-08-2017 11:36:00 | Door: Marianna Beets | hits: 4080 | Tags:

JCDecaux toont met zijn digitale mupi-netwerk Métropole een reclame-uiting van Danish Design met een horloge dat de uren, minuten, seconden, dag en datum actueel weergeeft. Het digitale mupi-netwerk Métropole, dat uit 66 schermen bestaat verdeeld over Amsterdam, Rotterdam en Utrecht, maakt het mogelijk om buitenreclame met dynamische content te tonen. Danish Design maakt hier voor haar product gebruik van door real time de tijd en datum weer te geven op straat.

Bart de Vries, commercieel directeur van JCDecaux Nederland: “Naar een klok kijkt altijd iedereen. Heel vaak onbewust. Zoals men buitenreclame ook vaak consumeert dus. Danish Design toont met deze wereldprimeur hoe je met de huidige techniek creatieve content kunt creëren, die relevant is voor het publiek waarop die gericht is. Wij zien deze reclame-uiting dan ook een beetje als advertorial; een perfecte combinatie tussen commercie en een publieke service.”

De creatie van deze hyperactuele buitenreclamecampagne is het resultaat van een samenwerking tussen JCDecaux Innovate en Outatime Consultancy.

www.jcdecaux.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie