Wieke van Dijk Creative Director MPG.
05-10-2017 15:13:17 | Door: Katja Brokke | hits: 2639 | Tags:

Wieke van Dijk start bij MPG. als Creative Director. Ze gaat leidinggeven aan het creatieve team van MPG. met een focus op het ontwikkelen van creatieve en vooral effectieve communicatieconcepten, formats en campagnes. Can Dijk komt van Albert Heijn, waar zij onder andere werkte als Brand Activation Manager en marketing- en communicatiemanager AH België.

Van Dijk: "De ambities van MPG. sluiten naadloos aan op mijn eigen drive om voor sterke merken 360-gradencommunicatieoplossingen te creëren. Ik vind het een fantastische uitdaging om het creatief kompas bij een van de grootste communicatie- en contentmarketingbureaus van Nederland te zijn. Contentmarketing is nu de meest relevante, en met name effectieve, marketingdiscipline. Daar geloof ik heilig in. Met het creatieve team ga ik me sterk maken voor het ontwikkelen van onderscheidende en effectieve communicatieoplossingen voor onze opdrachtgevers."

Dolly van den Akker, businessdirecteur van MPG. Nederland: "Binnen onze branche zijn we het erover eens dat de ROI van communicatie- en contentmarketingcampagnes over het algemeen lastig is aan te geven. Echter, effectiviteit van communicatieoplossingen wordt wel steeds belangrijker. En daar maken we ons als bureau hard voor. Na 10 jaar Ahold kent Wieke als geen ander het belang van creatieve, effectieve oplossingen. Met haar aan de leiding is het creatieve team compleet."

www.mpg.today

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie