Wunderman Amsterdam global digital agency van Grolsch
07-12-2016 10:00:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3872 | Tags:

Bierbrouwerij Grolsch benoemt Wunderman Amsterdam als global digital agency. Wunderman Amsterdam gaat Grolsch ondersteunen bij de verdere uitbouw van het merk in internationale markten.

Na een competitieve pitch is Wunderman Amsterdam geselecteerd om de digitale transformatie van het merk te leiden op wereldwijd niveau. Om Grolsch the verbinden met de doelgroep - consumenten die een voorkeur hebben voor premium bier - zal Wunderman Amsterdam gaan samenwerken met lokale organisaties in de belangrijkste internationale markten: het Verenigd Koninkrijk, Canada, Frankrijk en Argentinië.

Antoinette Hoes, CEO van Wunderman Amsterdam: "We zijn erg enthousiast over de samenwerking met zo’n fantastisch biermerk. Grolsch heeft gewaagde internationale ambities en die ambities komen overeen met de onze. Het is altijd al een onconventioneel merk geweest en we kijken er naar uit om het merk digitaal nog meer tot leven te laten komen."

Ronald van Amerongen. Global Brand Director van Grolsch: "We zijn enorm verheugd om Wunderman Amsterdam te benoemen als onze wereldwijde digitale partner. Ze hebben aangetoond goed strategisch inzicht te hebben om pakkende, relevante content rond sociale bier gelegenheden te creëren. Hun ervaring geeft ons het vertrouwen dat ze in het steeds veranderende digitale landschap, van Grolsch een iconisch merk kunnen maken."

www.wunderman.com
www.grolsch.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie